דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר לעסק שלכם 

מאת    [ 13/08/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2345 פעמים ]

כבר כמה שנים, ובעיקר בעת האחרונה, בה המדיה האינטרנטית על כל סוגיה, הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיינו,בניית אתר עיסקי / תדמיתי באינטרנט הינה חלק בלתי נפרד מצרכיו ומבסיסו של כל בית עסק, חברה או ארגון.

עבור כל שירות, מוצר ומידע חובה שיהיה גם מערך שיווקי בדמות אתר אינטרנט. אתר כזה, יכול להיות ברמה כזו או אחרת ברמתו כחנות אינטרנטית ואף להגיע למימדי פורטל או קניון אינטרנטי.

בניגוד לדעות הרווחות בתחום, אין להסתפק בבניית אתר ראשונית ובאחזקה השוטפת של אותו אתר האינטרנט. למעשה, ישנן חובות ודגשים בתחום על מנת שהעסק לא "יירדם" וייעלם מעיני הגולשים המחפשים עדכניות ומעורבות של העסק החי באינטרנט.

כיום, ישנם בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר תחום עיסוקם העיקרי הוא הקמה ועיצוב אתרים והתאמתם לקצב השינויים והקידמה המהירים ברשת.
בניית אתר אינטרנט הוא שם כולל לכלל העיסוקים והנגיעות הנעשות לטובת העסק שלנו, הן ברמה הויזואלית - על ידי עיצוב וגרפיקה איכותיים, והן ברמת קידום האתר במנועי החיפוש  (כמו קידום בגוגל אם אורגאני או ממומן).

במילים אחרות, בניית אתרים היא למעשה גישה עיקרית, רלוונטית ועכשווית, בעלת פוטנציאל משיכת לקוחות ושיווק, לשמור על העסק שלנו מזמין, מרשים וחי, תוך שהוא עומד בראש פירמידת המתחרים מול אתרי האינטרנט השונים הקיימים בתחום.

יחד עם זאת, למחיר של בניית אתר, יהיה סכום שווה לכל נפש, בהתאם לתכולותיו ורצונותינו מפונקציונליות בהתאמה אישית אותה נבחר ליישם.

ההשקעה הכרוכה בבניית אתר אינטרנט, הינה השקעה שהROI שלה או בעברית: תקופת החזר ההשקעה שלה, במהרה תתגלה כמשתלמת.

כפועל יוצא מתהליכים של בניית אתרים ניתן להגדיל את מחזור ההכנסות של העסק בצורה משמעותית. הכל טמון בבחירת דרכי השיווק הנכונים במדיה זו.

יתרה מכך, לעיתים בעזרת בניית אתר ניתן לצור אפליקציות רווחיות נוספות באתר, דוגמת אפשרות להזמנת המוצר או השירות באופן ישיר דרך האתר או שיתופי פעולה פרסומיים עם חברות אחרות או דומות בתחום או אף פרסומות ממומנות באזורים מוגדרים מראש להשכרה באתר.
לסיכומו של נושא, ללא ביצוע שינויים דינמיים ושימת דגש על מה שקורה בתחום בו העסק שלנו חי, לא נוכל לעמוד בקצב המהיר בו משתנה האינטרנט ובכך נציב עצמנו בפיגור מסוים לעומת מתחרינו בתחום.

אין זה סוד שכיום רוב הלקוחות בוחנים ונכנסים לאינטרנט על מנת לבצע בדיקות שוק, סיורים וירטואליים על מנת לצפות במוצרים ושירותים ומשיגים ע"י כך מידע שימושי רב. ללא אתר אינטרנט בעל משמעות לא ניתן להיחשף לקהל היעד, שאליו ניתן להגיע כאשר יש ברשותך ייצוג הולם ומושך ברשת.

שימוש העסק אם כן, דורש יד על הדופק תמידית והשקעת זמן לא רבה שמתשלמת מאוד לבסוף.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב